Impuls köpte ett golv

Ja vi var på super dåligt humör jag och älsklingen, förmodligen för att jag va trött och han hade tandvärk men efter en dags gebbande åker vi och impuls köper ett golv till lekrummet. Tänkte även köpa till köket men vi hittade inte riktigt de vi ville ha. Sedan tycker vi för en gångs skull olika. peter vill verkligen ha ett typ svart golv helst som ser klinkrat ut och jag vill ha ett mörk men inte klinkrat. Ja de är verkligen super svårt att få allt att gå ihop men tror peter vinner denna gång faktiskt.

Nu håller vi på att göra varma mackor och thé sedan ska vi se lite tv och hoppa isäng. jag somnade så tidigt ikväll så har redan sovit 3 timmar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0