Gravid nr 2

Ja, jag mkt mkt nyfiken vad de blir för lite bebis. Jag hade ju rätt med Ilias, trodde de va en liten pojke och ut komme ju en mkt söt liten pojke. Nu känns de faktiskt som en flicka men just pågrund av att allt är så annorlunda, nog blir jag osäker mellan åt. Peter han tror nästan mer på en pojke denna gång så vi får kanske de om några veckor. Hade jag varit smalare hade de kunnat synnas ganska mycket att magen var framme men eftersom jag är tjock så är de lugnt, kan fortfarande ha alla kläder, byxor

Ilias

Vikt + 3 kg            
Cravings Glass, Kexchoklad och Daim
Blodtryck 117/72
HB 6,6
Puls 90
Urinvägsinfektion

Bebban
vikt -3 till 4 kg
Cravings sushi, oboy, kiwi, hårdbröd
Blodtryck 117/72
HB 6,6
Puls 90
Urin UA






Bebban v 17

Ilias v17-18



Kommentarer
Gojj

Hahaha jag hade också cravings på sushi ett tag :)

2011-08-14 @ 20:14:53
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/
Anna

Men ska du ha bebis igen?? :) Vad kul, de visste jag inte!! =) kraam!

2011-08-14 @ 21:04:02
URL: http://icyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0