Gissa könet

Nu vill jag ha lite gissningar, vad blir de för kön?

Jag har gått fram och tillbaka och funderat på vad de är för filur, nu när det bara är en vecka kvar sa jag att nu ska vi bestämma oss för den slutgiltiga gissningen. Sist hade jag rätt, med Ilias, men nu har jag bestämt mig för att gissa på en flicka.

Jag- Flicka
Jessica- Flicka
Malin- Flicka
Viktoria- Flicka
Jim- Flicka
Sandra- Flicka
Emelie- Flicka
Cissi-Flicka
Gojjs kompis emma?-Flicka


Jenny-pojke
Jonte-pojke
Nowa- Pojke
Peter- Pojke
Anna- Pojke
Madde-Pojke
Morfar-Pojke
Joel- Pojke
Mormor-Pojke
Mattias-Pojke
Gojj-Pojke
Fredrik-Pojke


12/9 pojke!

1 vecka på oss att gissa färdigt, blir ett roligt tidsfördriv


Kommentarer
jenny

Jenny- Pojke

Nowa- Pojke

Linus- Pojke eller Flicka :P ett människobarn iaf

2011-08-28 @ 19:05:37
Anonym

Jonte, pojke

2011-08-28 @ 21:54:07
URL: http://jessicasmirakel
Madde

Jag tror det bli en kille ;P



Nja ja känner mig lagomt nervös över att säga om 2 månader att jag ska ha barn i december.. :S Ska ju dessutom börja skolan om 1 månad, mest troligt och det känns ju lika skoj det :P

Men ajg hinner nog inte jobba upp så mycket kosing till mammaledigheten.

2011-08-29 @ 07:35:47
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/
Emilie

Jag tror på flicka och joel på pojke =) Kram på er!

2011-08-29 @ 21:09:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0