Gå och lägga sig!

Varför, varför drar man sig för att och lägga sig. Snart ska man upp med en pigg Ilias också. Varför går jag inte bara och lägger mig? nog tycker jag att jag är så pass gammal att jag ska kunna sköta detta själv. IKKET! Nu är klockan snart midnatt och jag har inte ett sug på att lägga mig i sängen. Vill kika på tv, kura ihop mig i en filt och dricka lite té nu när det är lite frusnare här inne.

Har fått sådan dille på hårdbrödmackor med skinka och kiwi idag har jag ätit fyra stycket. Måste på affärn imorgon för att köpa mera kiwisar och skinka. Har ni aldrig prova så är det ett måste är så himla gått och somrigt på nå vis. :)


Ilias och Peter tittar på fåren på 4H gården i umeå

Näe nu ska jag gå upp och räkna några får jag med



Kommentarer
malin

taack han var bara några veckor gammal där kanske 10-11 :) åå gu va bra skulle va så skönt att få de gjort :)

2011-08-09 @ 09:03:54
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0