Blodtrycksfall

Åh, är så himla läskigt att få blodtrycksfall. Man vågar ju inte riktigt bära runt på Ilias så mkt heller för den delen just heller. nu på morgonen har jag som vanligt mått pyton men jag fick varken i mig thé eller vatten därav nog att jag får blodtrycksfall, har fått de typ fem gånger.

Peter håller på att städa uppe när dom kommer från comfort imorgon, båda köken måste rensas och städas, resten av veckan ska vi lasta släpen med skrot så vi kan köra iväg de på lördag. Målet är att minst köra två lass på lördag sedan kanske vi måste in till stan med ett lass men bara om vi lix ska in till stan.


Allt ska bort här inne på lilla toan uppe, blir skönt att plugga och stänga ner allt skit då de blir ett litet föråd av d istället.

 



Vi ska kastrera våra katter imorgon också men tror ni inte att ena katten har hunnit smita ut och vi som verkligen har varit försiktiga med att släppa ut dom just nu för att vi inte skulle behöva fara över land och rike och leta de små liven tills imorgon.



Kommentarer
jenny

säg till om ni vill ha bärhjälp vi är ju som skyldiga er endel lyftande :P

2011-08-22 @ 19:34:44
M.

Ja jag ska till morskan den 7 så jag får se hur vi gör då. Kan ju inte bosätta mig på cykeln hela tiden men jag kan typ inte vända mig i sängen heller så nånting måste göras typ nu innnan jag går av. :S

2011-08-23 @ 08:17:02
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0