Blir de inge bättre?

Ja jag undrar verkligen om de inte blir bättre än såhär på tvn. Ilias har ännu en gång somnat tidigt och jag är ensam kvar med tv. Grannarna är inte vara hemma så där kan jag inte heller terrorisera.  Peter telefon är sönder och bilen behöver sig en omgång eller två, min mobil måste vi lämna in då den inte riktigt gör som jag vill. En av mina ringar har jag tappat.

Men imorgon jobbar jag min sista dag sedan är jag bara föräldraledig igen! Nästa månad köper vi en torktumlare och inom kort en ny tv 50-60 tum.


Lägga mig redan, efter en kiwi macka och ett glas oboy?!

 

Btw här är lite från renoveringen av golven

Efterbilder

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0