Taket klart, väggarna snart redo

Ja våran planering än så länge

Imorgon kommer peter fixa med bilen för det är något som är konstigt på den, den går inte riktigt som den ska. Medan Ilias sover kommer jag då att plocka undan skräp och grejer för att sedan spackla fönstret, slipa väggarna där det kommit lite färg, sedan kommer jag att blåsa av elementet för att sedan måla det. Om det behövs kommer jag också att dra ett tredje varv på väggarna, vissa brädor kommer att behöva det andra inte.

På fredag är Peter ledig och då kommer vi nog att måla fönstret sedan tapetsera väggarna vi inte har målat. Vi måste garanterat göra massor mellan men planen är att bilen ska vara klar, körbar på fredagen åtminståne fredagkväll om det inte är något större fel. Malin kommer på kvällen så de underlättar för då kan jag och Peter tapetsera på kvällen om han måste hålla på med bilen.

På lördag blir det nog små fix, måla dörrar, socklar och köpa lister för att sedan sätta upp dom. Söndag blir det nog samma visa. :)


 



Kommentarer
jenny

säg till om ni vill ha hjälp :) kram

2011-04-07 @ 07:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0