Hata spackel!

Ja börjar spackla och laga väggarna uppe i Ilias rum sedan när jag kommer till sista väggen ser jag att det är feta struktur tapeten! Detta innebär att vi antingen måste bredspackla eller använda våran reptapet, reptapeten är ju underbar men varför spacklade jag 1 timma i onödan när de nu lix bara ska sättas upp reptapet! Fan va irreterad jag blir hatar verkligen när man jobbar i onödan.

Jag kunde ju varit klar med att måla elementen eller något annat men ICKET! Jag är arg!

Näe imorgon är ska vi börja beta av listan

1 kapa taklister
2 spackla i taket och delar av väggar
3 slipa fönster och spackel
4 Tabort och rör och spackla igen
5 Lösa golv problem

Måla Element
Måla Fönster

Målet är att vara klar med detta innan fredag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0