Mamma gos kväll

Peter begav sig direkt efter shopping mot jobbet. Jag och lilla Ilias blev ensamma, fotade min lill kille men han var väl inte riktigt på topp humör för det. Han sov en stund och jag kunde slappa i några minuter. Pigga Ilias vaknar och han är duktigt mammig inget annat duger än att vara i mammas famn.

Närmare kvällen blir han lite piggare och är inte så mammig så han sitter i babysittern lyssnar nöjt på Volbeat medan jag viker tvätt, små pysslar med dit och dat. Dammtorkar lite och känner mig allmänt nöjd med livet.

Sedan från att varit nöjdast i världen vill han bara ha mamma gos. Han är bara nöjd över att ligga i min famn och titta på mig, hur spännande kan man vara? Vill inte ligga på något annat sätt än på vänster arm, men det är verkligen super mysigt, klagar verkligen inte över det. Vi halv nio pröva jag lägga ifrån honom i vagnen han somnar nästan direkt. Vaknar dock i mellan åt och ler, ser hur busig ut som helst! Jag vill bara äta upp honom. Stoppar dock in tutten och han somnar direkt om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0