Flera dagar har gått

shit va fullt upp jag har haft. Min syster tittade förbi under tisdagen, pannkaksätning och shopping på hög nivå. Hon hjälpte mig att shoppa och som vanligt så hittar man tusen grejer till när man är med henne, himla underbart att spendera på lite gardiner, prydnader och mattor.

Ilias har varit lite extra kinkig idag vet inte riktigt va de beror på ända jag kan tänka på är att de är tänderna som bråkas lite. Han gnussar handerna mot tandköttet hela dagarna, igår när Peter skulle natta honom så fick han tag i pappas finger och gnussade de mot munnen. Idag har de varit så hela dagen. Men ja man får väl se, kan ju bara vara lite fruseration för att de inte riktigt går som han vill.



Kommentarer
malin

gu va stor han ha blivit han ser ju inte ut som en bebis längre han håller ju på bli lillakillen :)

2010-09-30 @ 21:01:47
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0