Dagens planer

Ilias somnade just till, kommer förmodligen inte sova så länge, sedan är de full fart igen. Gick jätte bra att ha honom i spjälsängen, kanske mest för att han legat i stillastående vagn. Idag ska vi bara hänga upp lite krokar, bränna lite papper, lacka en klocka och kanske försöka göra färdigt inbjudningskorten inför dopen. Dom måste bara vara klar innan onsdag.

Nu ska jag bara få komma åt toaletten så jag får borsta tänderna och göra en ansiktsmask, skulle vara underbart skönt, kanske tom en dusch!

Ja nu har jag gått ner några kilo stadiga -6 ligger vågen på efter dom 14 kilona jag gick ner direkt efter förlossningen. Jag köpte nya byxor för typ 2 veckor sedan nu är dom för stora och hänger lite dåligt. Jag får numera på mig förlovningsringen kan ta av och på den hur bra som helst! Men många fler kilon ska bort, på måndag ska jag nog gå ut och gå igen om de inte regnar då får en träningsdvd duga!



Kommentarer
Fröken M

Härligt när kilona rasar, förlovningsringen finner sin rätta plats på fingret och kläderna i garderoben behöver bytas ut till förmån för mindre :)

Promenader är härliga, inte minst på hösten !!

Ha en toppen dag :)

kram

2010-09-26 @ 10:11:28
URL: http://frokenmela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0