Barn tavlor

Ja som jag skrev, så köpte jag faktiskt akrylfärg och några canvasdukar idag. Så jag startade mina ovana fingrar och prövade måla. De ska bli två lejon, dom blev klar idag eller ja dom jag ska göra om marken till en bättre färg, valde orange och de var inte smikrande.. Hatar verkligen att måsta göra om det men de kommer vara mycket snyggare med någon annan färg. Tänkte lägga upp en bild så småning om hur resultatet blev.

Ska även göra klart mina andra teckningar som är lite mera seriösa.



Heath Ledger -Jokern



Luis Royo


Kommentarer
Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

WOW! du är grym! :D

2010-09-23 @ 17:14:38
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0