Om dagen idag

Ja försökte verkligen vara uppe tills Peter komme hem igår natt/natten till idag men ca en kvart innan han komme hem så tittar jag på klockan och somnar. Men när jag satt vid datorn tidigare så skrev jag till honom "älskling snälla kom och mys med mig" mycket riktigt. Jag vaknar upp av att min underbara älskling ligger och håller om mig. Jag somnar direkt om igen. MYS! Idag har han varit så glad, han har pussat och kramats och varit underbart glad, det smittar verkligen av sig och man känner ett lyckorus utan dess like.

Jag fick hem några bambino nappar idag från buzzador, tog fem själv sedan ska jag dela ut 10st till vänner och bekanta. Direkt åkte jag över till grannen med en tutte, sedan har jag lovat bort 2 st till några bekanta. Öppna förskolan på onsdag ska jag se om någon är intresserad av några nappar. Ilias är än så länge inte så sugen på den tutten men de är kanske bra om han kan använda flera olika nappar.



Kvällen spenderades med goda grannar som bjöd på middag och kaffe sedan blev de massor av mys med Ilias. Härligt att ha en sån go grabb!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0