Få prova gratis

 

Blev medlem i Buzzador för inte så länge sedan och äntligen kom jag med i en kampanj och får prova på Bambino nappar!

Vad det är?

Buzzadoren registrerar sig därmed beskriver sig själv sedan får man erbjudande om kampanjer som kan passa en. Prova på hud/hår produkter, nappar blöjor mm. Man anmäler intresse och man får ofta möjlighet att delta i en kampanjen men inte alltid.

Jag fick tex hem 15 nappar hem var av 5 jag får behålla och 10 dela ut till andra föräldrar i min närhet. Man diskuterar och prövar man lämnar sedan såkallade blixtrapporter, med bilder och kort information hur det gick. Sedan lämnar man en längre slutrapport. Jag tycker det är roligt man får samtalsämnen och prata om med vänner och bekanta.

Registrera dig enkel och prova på!

 

BUZZADOR

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0