Extremt tuff dag

Idag var jag och Ilias till min gamla barnmorska för efterkontroll. Hann dessutom göra en manlig sjuksköterska generad. Hem tvätta, plocka lite grann och göra iording för ännu en tripp mot första besöket med föräldragruppen. Åker iväg till Peters morfar där Ilias är super grinig, har ingen aning om va som blev men när vi åkte iväg hem blev han på bättre humör.

Middag, målning och sedan så fick vi besök, jag bakade kladdkaka och sedan skruvade jag och peter ihop de ny målade stolarna till köket! vips så var den dagen slut!




Kommentarer
Farmor

Visade bilden på farmors goding på jobbet, tjejerna tyckte det var jätte tufft med Kisströjan,förutom att han är jätte söt. Och farmor kan bara hålla med.

2010-10-14 @ 20:53:11
Farmor

Visade bilden på farmors goding på jobbet, tjejerna tyckte det var jätte tufft med Kisströjan,förutom att han är jätte söt. Och farmor kan bara hålla med.

2010-10-14 @ 20:59:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0