Min första kärlek

Ja vem var min första riktiga kärlek? Ja om jag ska vara helt ärlig var jag verkligen kär i en kille i 7an, han hette Mattias var 3 år äldre och vi vart väl aldrig som tillsammans men jag var så himla kär i honom, strulade runt i flera år men som sakt blev aldrig vi. 3-4 år innan jag släppte honom helt, han träffa en jätte söt tjej och någon månad senare hade jag en kille som jag var tillsammans med i nästan tre år dock helt destruktivt. Det tog slut och jag hittade men STORA KÄRLEK Peter.

Min stora kärlek


Träffades för första gången 2006 båda hade andra partners, vi partade och umgick i samma kretsar. Tillslut i februari 2007 flyttade jag in hos honom och sedan dess har de varit vi två. Vi hoppade som över dejterna och blev sambos.

Min stora äkta kärlek






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0