Långa dagar

Peter kan inte bära nått tyngre, han känner sig lite bättre men är inte bra på långa vägar. Jag själv är mycket utmattad, måste som fixa allt. Finns inte stora möjligheter att få avlastning i någon timma. Ilias är inne i någon period då man mest ska hålla i honom/ vara i hoppgungan, inget annat duger. Tänkte väl att de skulle gå över men sedan vi var hos svärmor vart han nog lite bortskämd, ganska mycket buren. Ja jag vet inte va jag ska skylla på men han är jätte kinkig. Vanligtvis har jag ett underbart litet snällt barn som för de mesta är nöjd men, ja man blir bara lite extra trött. Blir nog lite bättre när han kan börja använda gåstolen eller krypa sig fram. 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0