Dålig natt

Peter hade så himla ont, till sist kunde han inte gå alls, än mindre ta på sig skorna. Som tur var min syster här och körde iväg honom till akuten där han fick massa smärtstillande och blev inlagd. Förmodligen kommer han att ligga där någon dag till och jag åker hem till mamma. Håller på packa så att vi kan va där i några dagar iaf om Peter inte skulle få komma hem. Men man blir verkligen super less, har knappt sovit nått i natt omkring 3,5h.

Tur syster är här tar hand om Ilias medan jag kan packa och duscha och göra mig klar. Åker upp till Peter och kikar till honom innan jag far till Mamma. Men som han mådde för någon timma sedan så tror jag inte dom släpper hem honom med så mycket smärtstillande. Men man vet ju aldrig kanske han får komma hem men de får man lösa då.



Fotograf Malin Hallén

Bilden är tagen 1 månad innan Ilias kom tror jag ganska höggravid!



Kommentarer
Zalina - Mamma till Olivia

Vad är det som har hänt med Peter? Hoppas han blir bättre snart!!!!

2010-11-11 @ 10:24:39
URL: http://zaliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0