Dagar rusar förbi

och jag försöker plugga, inlämningsuppgift nästa fredag och nästa vecka har jag prov så jag ska försöka plugga nu i helgen. Måste förbereda mig inför det, men det är samtidigt trevligt att göra något vettig på kvällarna. Så nu har jag nästan gjort klart inlämningen så jag ska kunna koncentera mig fullt inför provet har en fördjupning på två sidor som också ska göras men den borde jag hinna om jag börjar på den så fort som möjligt.

Imorgon kommer mamma förbi en stund, jag ska först åka på öppna förskolan dock för det är så himla mysigt att vara där men alla mammor, pappor och barn. Är dock lite dålig på föräldrarnas namn kommer ihåg barnens namn men inte föräldrarnas det tar lite längre tid.

På torsdag ska jag nog hinna med fördjupningen, Peter tar nog Ilias en stund mitt på dagen innan han far sedan kommer nog peters mamma på kvällen och leker med Ilias så jag hinner klart med så mycket som möjligt. Kan till och med börja på ett nytt ämne om jag har tur.

Näe nu ska jag göra lite instuderings frågor som jag kan plugga inför provet. :)



Kommentarer
Anna

Försvann namnet nu igen? Jaja, de va iaf jag som skrev :D

2010-12-02 @ 23:49:14
URL: http://icyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0