♥ Dag 9 – Min tro.

Ja min tro är väl inte så speciell. Jag tror på kärlekens budskap. Genom kärleken kan man uppnå allt. Har man inte kärleken har man ingenting. Ska man då referera till Bibeln eller, kor 12:12-13:13. Jag tror lite på det, har man all kunskap är den ingenting värd utan kärleken. :)

Utan kärleken till min familj och mina vänner har jag ingenting, jag vore ingenting heller. Sedan så väljer jag att tro på himlen för va vore döden utan himlen. Som min syster sa för några dagar sedan när hon gjorde detta jag vill verkligen att man kommer till himlen där man har alla sina nära och kära, får äta vindruvor och ligga och glassa i solen. Hur underbart skulle inte det vara.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0