♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Eller va ska jag säga mina närmaste vänner. Jag hatar egentligen att säga bästa vänner för att, för mig är bästa vänner dom som man har kvar. Behöver inte ringa stup i kvarten och uppdatera Man ringer efter ett halvår och man är fortfarande lika omtyckt.


Jag har några favoriter genom åren

Eilona som jag känt sedan jag var 13 år. Började umgås med henne när jag började skolan, hon tyckte så synd om mig och tog mig under sina vingar, lärde mig allt jag kan som jag bruka säga. Eilona är rak och ärlig tycker jag ibland gillar hon nästan för mycket att vara elakt ärlig men det tar fram en bra sida hos mig. Hon lärde mig mycket att vara självsäker.



Sedan har vi Tottos som jag har känt nästan hela mitt liv. Sedan förskolan har vi känt varandra så hon är en mycket nära vän för vi är så himla lika i tankar, sätt. Var rätt många som trodde vi var syskon ett tag. Vi kan dessutom ha på oss nästan likadana kläder även när vi inte setts på flera månader. Tottos älskar jag att vi tävlar så mycket utan att man vet om de riktigt.





Stina är min lilla bebis, stina lärde jag känna i åttan. Vi hittade på mycket bus med henne kunde jag pröva många olika stilar hann vara patriot, hiphoppare, svartrockare och mycket annat när jag umgicks med henne.





Joel är en vän som jag vet inte, de kändes iaf som vi hade känt varandra sedan vi var små, gick så snabbt så kunde vi prata om allt. Jag får skratta mycket när jag är med min vän Joel min lilla Goofy



Kommentarer
Anonym

nu känner jag mig lite bortglömd :P :P :P

hihi...

du fröken hur kommer de sig att fröken ser onykter ut på alla bilder?? :P

2010-11-26 @ 22:22:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0