♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Ja va är kärlek egentligen, kärlek. Kärlek för mig är min underbara sambo. Peter är inte så lång bara några centimeter längra än mig som är 172, 173 cm. Han har super långt hår som de flesta försöker övertala honom att klippa, han är skäggig som tusan och vägrar klippa muschen för att han är tveksam om den växer tillbaka igen. Peter mumlar när han pratar, han pratar högt och ofta. Han säger att han älskar mig flera gånger om dagen. Han är nog som gladast när jag är på mitt bästa humör. Så därför älskar han att göra som jag säger för då blir jag ju glad. När vi är tillsammans så får vi fjärilar i magen, vi mysas ofta nästan alltid om jag inte är stressade. Vi brukar dansa i köket ibland. Peter älskar sin ford från -72. Han är verkligen det nästa bästa jag vet efter Ilias. När jag pratar eller skriver om peter så blir jag helt till mig, blir verkligen kär varje gång jag ser honom.

Peter och jag träffade som sagt för 4 år sedan, vi lixom klickade direkt när vi började prata med varandra. Jag vet att när Peter träffade mig för första gången så kollade han in mig flera gånger och tänkte att hon var riktigt snygg. November -06 va de här.

Januari 07 vet jag att jag sa till mina bästa vänner "att nästa kille jag skulle ha, skulle vara manlige mannen med mycket hår på bröstet. När jag började träffa Peter var han så nochig mot mig han var väl lite sådär manlig bara och super mycket hår överallt! De gick fort över men då fick jag se en otroligt varmhjärtad person som jag skulle gå igenom eld för jag älskar min lilla man!

Peter och jag maj 2007





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0