Dag 3 – Mina föräldrar.

 

Mina underbara föräldrar

Mamma är född -65 och pappa -67. Båda ganska unga när dom då fick mig -88. Vilket har varit super när dom haft orken att ha alla fyra i syskonskaran. Mycket tolamod och har verkligen skämt bort oss med kramar pussar och massor av kärlek. Vi är en sån där familj som älskar att kramas, mysa i soffan och man vet alltid vars man ska vända sig när man har några problem dom hjälper en alltid kommer med råd eller säger några visa ord så man kan finna vägen själv.

 

jag har uppfostrats att alltid stå för sin åsikt, ta hand om varandra och familjen är de viktigaste. Och det har verkligen gett en annorlunda syn på världen. Det är inte ofta man möter andra som fått samma ovillkorlig kärlek inom familjen.

Mina föräldrar säger alltid flera gånger att dom älskar mig och hur mycket jag betyder för dom.

Min mamma är lite som Doris i "hitta Nemo" hon minns inte mer än några minuter :) . Man får ofta påminna henne om julklappar, födelsedagspresenter saker som ska ordnas inför något. Hon är kanske inte den som drar igång ett helt gäng för något speciellt annat än att ge oss mat och godis, baka eller liknande. Hon goofar sig lika mycket som jag och mina systrar gör, gör ljudeffekter när hon pratar och skrattar och ler mycket.

 

Min pappa är den stora starka pappan, ja vet inte men jag har väl alltid tänkt min pappa som Pippi långstumps pappa Efraim. Är ofta borta skrattar och är jätte kittlig. Så var han när vi var små borta på veckorna och jobbade kom hem och skrattade och busade med oss. Pappa är mer en som ordnar saker drar sig inte för att ringa samtal till helt okända människor och ordna saker. Arbetsledare utan dess like, han gillar att ge order så därför har vi inte alltid dragit jämt då jag är likadan.

De bästa med mina föräldrar är att även om dom småtjafsar så är dom alltid lika kära. Mamma sitter ofta i knät på min pappa, dom pussas och håller handen. Dom är verkligen ett sånt par som är för evigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0