♥ Dag 11 – Mina syskon.

Mina underbara syskon betyder så himla mycket för mig. Vilken sammanhållning var alltså, de är mina bästa vänner genom livet alltså.



Vi är fyra syskon på fyra år, jag är då äldst, född 88

Min äldsta lilla syster heter Jessica -89 och bor i Lycksele på LYCKAN. :) Hon är nästan utbildad frisör och ska ha en liten bebis när som helst. Man sitter laddad vid telefonen och väntar på att hon ska ringa om att hon har blivit mamma. Jessica är en hemskt glad person och ser mycket och allt mycket posetiv. Hon har en gåva att påverka sin omgivning är hon arg så blir alla arg, är hon då glad så smittar hon verkligen av till alla så är alla glada. Jessica är mån om alla och hon är en såndär person som man vill berätta allt för, alla hemlisar för hon blir så lyriskt engagerad i allt man säger.




Malin min yngsta lilla syster är född -91. Hon och jag har varit minst nära varandra till hon började gymnasiet. Då började umgås mera och få en underbar kontakt. Hon har väl varit mest olik i ålder, Jessica var ju så nära i ålder så hon gjorde man mycket med och min lillebror va ju min bäbis. Malin älskar att fota och ställer alltid upp på allt. Hon är en riktigt hängiven människa och går in för allt hon gör. Malin älskar barn också så därför är hon mycket välkommen att vara barnvakt åt min lilla bebis.

Mattias är född 92 så ganska nyfyllda 18 år. Han utbildar sig till lastbilschaufför och älskar bilar skotrar och sånt jox. Mattias var ju som sagt min lilla bebis i flera år och vi har haft ganska mycket gemsamt som film och att vi båda är så snabblärda. Vi gillade att se barn tv i flera timmar när vi var små på helgerna så satt vi klistrade framför x-man, disneydags, batman och spiderman. Vi gillar för de mesta samma filmer idag och han och min sambo är bästa vänner. Dom är otroligt lika i sinnet och är nog Lillebrors stora idol. Mattias är en riktig raggare men älskar nog lika mycket som jag och mina syskon att vara snygg i håret och sina kläder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0