Dag 1

Dag 1 presentera mig själv




Linda, kommer ursprungligen från en lite kommun, sveriges minsta kommun. Började på gymnasiet flyttade jag till en liten större stad Umeå. Startade först med Hotell och resturang men de var tråkigt bytte skola och började på en text, bild och multimedia inriktad klass, sedan så bytte jag igen och då blev de sam-kultur. Började jobba inom vården ganska fort och är fortfarande inne i den "karriären".

Ifjol så köpte ett hus byggt på 50-talet som vi började renovera. Ungefär samtidigt så fick vi reda på att jag var med barn.



Jag träffade min sambo för 4 år sedan, världen härva innan vi väl blev tillsammans. Hann med att skaffa körkortet, vara utomland och parta för ett helt kompani innan vi väl köpte huset. Just nu kretsar livet runt min lilla son Ilias 4 månader imorgon.




Jag älskar att shoppa kläder och grejer till min lilla parvel, film och att fota. Renoveringar på vårt gigantiska hus och familje och vännerna ligger varmt om hjärtat också förstås.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0