Bröllop

Våra vänner ska gifta sig till sommaren. Och som alltid blir jag lika lyriskt till andras bröllop som de nästan våre mitt egna. Jag vill veta allt, vilken klänning, lokal you know it allt! Vill också gifta mig vet vilken ring, klänning vilket tema och vilket färgschema jag skulle använda mig av. Älskar att planera mitt bröllop men vill verkligen att de ska vara bästa dagen i vårat liv. Så varför gifter jag mig inte nu. Ja just för att ekonomin inte ligger på topp och det är tusen andra grejer vi vill göra. Jag vill dessutom hinna gå ner tillräckligt mycket i vikt och spara ut håret. Får jag då några fler babysar så vill man ju flytta fram det ännu längre. Ja ska man någonsin ta sig tid?




Bröllop vi besökte 2008-2010

 



Kommentarer
Anna

Ja jag hoppas de blir snart =) är ganska less =)

2010-11-30 @ 12:36:57
URL: http://icyy.blogg.se/
Anonym

Hur många dagar gick du över tiden? =)

2010-11-30 @ 14:50:06
Anna

Okej, jo de va jag som fråga =) Varför försvinner namnet och bloggadressen för? Konstigt =)

Jag ha inte känt av någonting, men fort kan väl de gå kanske =) Men jag vill att den ska komma ut nu!

2010-11-30 @ 15:26:15
URL: http://icyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0