Barnvakt och plugg

Idag var vi iväg in till Umeå, hade barnvakt till Ilias i ca 45 minuter så vi kunde fara på loppis. De gick ganska bra, lite synd att han var så ledsen när vi kom tillbaka. Man blir ju inte så lite ledsen själv heller. Men nu blir de inte någon barnvakt på länge, kanske någon gång efter jul de blir intressant men då är han ju 6 månader så. Jag är väl lite nojig, lämnar knappt Ilias åt Peter men de håller på att träna lite på det, har åtta tagit lite sovmorgon och Peter hade han 1 dag 45 minuter medan jag var på affären.

Alla tjatar på mig att jag måste träna mig på lämna honom ifrån mig, men är inte riktigt redo för några längre stunder. När började ni ha barnvakt åt barnen?

Har hunnit plugga lite, ligger än så länge 2 veckor framför skolschemat, har läst 80 sidor nu så nu är de bara 20 kvar sedan ska jag svara på en massa frågor och göra inlämningsuppgiften. Blir väl rätt bra för att bara man fortsätter vara lika taggad förståss.


Kommentarer
Kim

vad pluggar du? :)

2010-11-07 @ 14:25:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0