Avlastning av moster malin

Idag kommer min syster malin och avlastar mig. Peter mår inte alls någe bra och jag är duktigt less. Jag älskar ju min lillkille men ibland blir man otroligt less. Hon stannar tills imorgon så jag hoppas på en underbar dag imorgon med lill mostern.

 

Helgen består av att laga bilen, kanske måla några grejer sedan så kanske vi ska hem till min mamma för de man kan nog inte lura hit na. Blir bilen fixad hoppas jag att vi näst kommande helg spendera där så jag får lite extra avlastning och bortskämd som man är mat på bordet.



Kommentarer
Jessicas Mirakel * BF 16/12

jag ska också dit nästa helg, inte nu i helgen utan nästa! :) så skulle vara sjukt kul om ni också var där då!

2010-11-10 @ 18:13:46
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/
malin

vilken fin bild på jag bubbas ha inte sett den förut :) skönt att få rå om honom än fast de vart annat som komme imellan i love my shitong ;)

2010-11-11 @ 17:11:28
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0