Puzzel?

Puzzel, under julafton så har vi startat en ny liten tradition i min familj vi har börjat bygga lite puzzel. Och nu har jag och Peter blivit lite besatt av att bygga puzzel. De roligaste är Wasgij puzzelna då man inte vet motivet. Mamma har 1 eller 2 och nu har jag 3 stycken. Finns lite olika uppgifter när man bygger detta puzzel vissa ska man bygga framtiden för motivet, vissa ska man bygga puzzlet utifrån någon annans synvinkel. Det är svårt att förklara men det är otroligt roligt. Vi startade på ett puzzel på julafton och igår så blev jag och peter klara med det. Idag när vi var på stan så fick jag för mig att jag ville fortsätta bygga puzzel och investerade i två stycken till.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0