Onsdag gör jag ingenting, ingenting..

Ja igår blev en tung dag. Peter var bara in och åt sedan ut igen. Mormor körde hem honom efter han lämnat tillbax en lånad bil till svärmor. Jag hann, skura nedrevåningnen, dammtorka övervåningen och dammsuga övervåningen. Jag har ett för stort hus om jag ska städa hela själv! Tvättade lite också sedan hann jag göra nästan allt till inlämningsuppgiften också. Så idag ska jag bara skriva en sida till sedan kan jag med gott samvete skicka in de. Och hoppas på de bästa.  Mormor stannade några timmar så de var riktigt mysigt, man har ju umgåtts med henne så himla mycket genom tiderna, jag bodde ju där i ca 2 år också när jag gick gymnasiet. Grannanra var förbi med deras lilla chabo också och hon har blivit så stor, lill tjejen jag hinner ju inte med.


Gammelmormor och Piliasen :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0