MOOOSTER

Imorgon ska jag åka till lycksele igen, ja för jag har blivit mooster hur underbart var inte det. Ilias har fått en liten kusin och han är så himelens fin. Åker upp själv efter provet förstås, har prov på morgonen vet inte riktigt hur länge de kommer ta men hoppas jag får godkänt iaf. Förra inlämningen fick ja ju vg på utan några större ansträngingar så kanske man kan något iaf. :S

Fröken J var ju lite sjuk så jag kunde inte dra med henne upp vid ett sånt här tillfälle. Åker nog förbi mamsen på hemvägen och ger henne en kram. Peter och Ilias blir ensamma ganska länge men kan inte dra med Pilias så han får sitta i bilen  4 timmar och inte sträcka ut sig kändes lite hardcore, går ju bra om man åker upp (2h) morgonen sedan är man och kan man ta ut honom från bilstolen hela dagen för sedan åka hem på kvällen.

Gjorde ett kort till Lill grabben nu också som jag ska ha med mig har ju redan gett mycket presenter till killen när han låg i magen så nu får de räcka med ett litet kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0