Fredagnattens plåga

 

VI fastnade i bjurholm på väg mot Lyckan, kändes verkligen surt att inte åka men samtidigt såg man ingenting, att vi dessutom fick 2 helt kassa omkörning är riktigt farlig. Peter var inte så orolig, men min pappa var tvungen att ta fram arg rösten för att han blev så orolig.

Vi spenderade kvällen med god mat, godis och tv tittande. När jag sedan skulle sova gick de inte alls bra, 1,5 h låg jag och vände mig och vred i lillbrorsan säng. Prövade till sist att lägga mig i bäddsoffan då ville Min underbara sambo argumentera. Jag vann men fick en smärra astma chock av att ligga på golvet bland alla dammråttor.
Tänkte att nu kliver jag upp, sagt och gjort så klev jag upp, peter var rätt snabb med att komma efter mig. Lite tv tittande i några timmar sedan gjorde vi ett nytt försök. Somnade kanske tre vaknade fyra då jag tog Ilias till sänge för att han ville inte sova själv. Vilket resulterade till att vakna 11 gånger på 2,5 timmar tills jag äntiligen tog mig.  Ilias och Peter mysar nu i sängen och sover gott.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0