Firande av Svärmor

Ja idag ska vi till svärmor och svärfar så vi åker bara om några timmar. De mysiga då är att vi brukar samtidigt har lite julmys då, vi slår in paket, äter pepparkakor, dricker glögg och lyssnar på julmusik.


Just nu har jag inte peppen för något då jag är trött och har ont, humöret har ju en tendens att svaja just då. De som då känner mig vet att jag inte har så långt stubin för att tända till, ännu värre är de då man har lite kortare än vanligt då man har lite ont och man sovit dåligt. Minsta motgång idag känns som att man ska få ett smärre anfall.. Nu låter jag riktigt galen men ibland känns de som man är lite galen.. :) ?!

Har nu skickar lite julkort men de kändes som jag minst har glömt två stycken egentligen. Blev 34 stycken jag skickade iår men jag borde nog har skrivit upp adresserna till alla så jag slipper leta som en tok nästa år men... De är kanske nästa års problem?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0