Dagen före dopparedan

Ja känner mig lagomt fräch or not somnade på soffan igår av ren utmattning. Peter försökte nog få i säng mig innan men utan större resultat vaknade någorlunda pigg klockan halv fem och kunde inte somna om igen. Har ätit risgrynsgröt frukost och thé. Pilias sover fortfarande väldigt underligt eftersom han brukar vakna vid halv 6 då hans pappa åker till jobbet. Då brukar vi ligga och mysa och sova några timmar till. Men han behöver nog sova en stund till han låg länge igår och jollrade i sängen medan jag sov på soffan och Peter slog in de sista julklapparna.

Senare idag ska vi iväg till mormorsmor, blir nog inte förrän vid 12 men inte mig emot eftersom Ilias sover oftast sin förmidddags lur då. Sedan kommer alla syskonen hit och sover ikväll för vi ska ha våran provsmakar kväll innna jul afton så de blir mysigt..

Hittade 2 klänningar igår 1 julklänning och 1 nyårsklänning så nu behöver jag inte alla må dåligt över att inte ha något som passar!

Näe nu ska jag passa på att duscha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0