♥ Dag 13 – Den här veckan.

Måndag- Pluggade, sedan minns jag faktiskt inte va jag gjorde

Tisdag- Pluggade, sedan minns jag faktiskt inte va jag gjorde

Onsdag- Mamma kom hit på morgonen, jag åkte på öppna förskolan mamma kom och hämta mig vi surrade sedan åkte vi på ohlsons stuvar och hon köpte tyg åt mig. På kvällen var jag med mormor, kusiner och min moster

Torsdag- Lekte med Ilias, var ute åkte pulka gick på promenad och pluggade hade "barnpassning"

Fredag- Ska vara ute på morgonen om de inte är för kallt, duscha!!!! Åka och hämta min pappa för att sedan samlas hos familjen Hallén.

Lördag- Vara i braxsele, passa på att plugga lite inför prov nästa vecka. Åker hem på eftermiddag/kvällen

Söndag- Tänkte åka förbi min mormorsmor och hälsa på :)


Kommentarer
Anonym

Om du kommer in till Bjurholm så ring :D

2010-12-02 @ 23:48:15
Johanna

Oh tack för tipsen. :)

2010-12-05 @ 18:42:18
URL: http://salkert.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0