Fabbe

Ja när mina vänner var här så hade dom tagit med sig ett gosedjur, Joel lekte en hel del med Fabbe-gosedjuret med ilias så hans favoritlek nu är att man leker med gosedjur. Jag måste självklart prata för gosedjuret men ilias provade själv några gånger men han tyckte inte att de blev bra "Ilias kan inte" blev de istället. Sedan pratar han hemskt mkt om fabbe. Gulligt men mättande efter en stund!
 
FABBE
 
 
 
Fatta ilias fina leksak som han fick av dom också en stor grävskopa, jätte fin, en såndär man sitter på och spakar. Lyckliga killen alltså men den bästa presenten var nog för han att dom kom upp och va med Ille. Han föll verkligen direkt för dom.
 
 Saknar redan mina vänner från stockholm och jag hoppas verkligen att jag och peter kan åka ner snart för att hälsa på men ekonomin är inte direkt stark när man lever på en lön. ;) Men självklart är jag hellre med barnen än att ta ut pengar bara för att slösa upp dom på ovettiga saker.
 
 


Kommentarer
Gojj

Tack för tipset linda, ska springa och köpa en nezeril direkt imorgon :)

Ja du jag håller på och velar så mkt med att ha henne på dagis, de lutar iaf åt 15 timmar till att börja med. Är inte så sugen på sätt ahon på dagis när hon inte utvecklats som dem andra i sin ålder osv.

Ni kör med två vagnar eller?

2012-07-01 @ 18:55:44
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se
little mama - ung blivande morsa

vilken otroligt söt bild :D

2012-07-02 @ 17:43:07
URL: http://blogg.allforforaldrar.se/littlemama


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0