avskrivning

Måste bara skriva av mig en stund... Åh nu är de peter sista semestervecka, nog känns de verkligen som sommaren bara susat förbi, hann knappt blinka. Men nu börjar vardagen och jag ska börja ta tag i matvanor och rutiner igen. Jag har gått upp två kg i sommar, mkt glass och frosserier men nu ska de bli ändring. 15kg till och sedan en hel del träning. Ska cykla en del förhoppningsvis ska jag orka mig till sävar några gånger i veckan med cykeln sedan ska vi nog börja fara och bada både själv och med barnen såklart men de tar vi lite längre in i höst.
 
Plankan har jag redan börjat lite smått med igen, och gud va ofit jag helt plötsligt blev känns att jag inte gjort den på några månader, VERKLIGEN inte bra. Tänkte börja springa lite granna också nu.
 
Näe ska sminka mig lite sedan packa barnens väska för dom ska ut till mamsen i helgen då jag och älsklingen ska MYYYSA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0