Vikten

Ja nu har jag gått ner 6 kg på 6 dagar. Inte speciellt mycket om man jämför med Ilias då jag gick ner 15 kg på fyra dagar, men känns skönt att de händer något på vågen ändå, nu har ju lilla kommit ut. Ska försöka att inte väga mig på en vecka eller så men de är svårt, väger mig typ varje morgon och jag tappar lite varje dag.

Hoppades på att ammningen skulle funka så man får lite hjälp på traven, ammningen funkar bra förutom att jag har fått sår, mjölk finns de hur mycket som helst av och hon suger riktigt riktigt bra. Men man lär sig lite hela tiden, nog ofta att hon kan ligga lite för länge och ibland ligga lite fel.

Om någon vecka eller så kan ja ju börja planka också så man får någon bukt med deg magen. Ska även ut på lite prommisar då vädret tillåter det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0