Världens bästa familj

Syrran är här, jag har fått passa på att sova en stund, snacka om att man har världens bästa familj. Men de finns ju ingen tanke på att ringa och säga att man skulle vilja ha hjälp - jag kan ju göra allt men visst nu på slutet är man trött och det går inte att gå i trappor och bära som jag har gjort tidigare men det går. Så jag är verkligen tacksam när man ger mig hjälp istället för jag ska tigga om den.

Hade egentligen barnmorskebesök på morgonen men barnmorskan avbokade då hon var sjuk. Sedan blev de inge bullbak då Ilias vaknade halv 12 hade sovit en halvtimma. Blir som så drygt, är perfekt att baka bullar om man gör degen innan han sover, gör lunch sedan bakar ut degen medan han sover typ. Så kanske ska göra det imorgon istället. Ilias har 18 månaders kontrollen på morgonen sedan ska vi små handla lite för bebisens ankomst, typ blöjor och sånt, jag har fan inte gjort iordning något, inte tvättat barnkläderna, jag har ingen amningsbh om jag skulle vilja amma, jag har inte packat mina kläder ja listan är lång så jag ska göra allt sånt imorgon och packa klart våran väska och Ilias väska så man är redo.



Kommentarer
Gojj

Spännande! Jag ha ju gissat om två dagar så bäst du far på förlossningen nu snart linda ;) Gärna imorgon natt/kväll ;)

2012-02-06 @ 19:59:53
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/
Gojj

Nä då inte går du över så mkt. Bebis kommer den 8e ;)

2012-02-06 @ 21:49:56
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0