Tjejkväll

Igår åkte jag iväg på tjejkväll eller ja kvällen vart ju ganska ung men de var verkligen super kul att få träffa allihopa. Tottos bjöd på tårta sedan hade vi knytis och gjorde tacos, riktigt roligt. Förvärkar hade jag ända fram tills jag kom hem då jag i princip däckade i säng. Nu har jag inga känningar alls till min stora besvikelse. Mamma kommer snart med plutten, nu saknar jag honom verkligen. Efter ha myst med lilla Ed halva kvällen så kändes de som om att nu vill jag vara omgiven av mina små bebisar. Ed skrattade dessutom för första gången igår, när han myste med mig. Vi gissar att han och magen hade en konversation, jag har nog en rolig bebis i magen. Annars är jag ju ganska skrattretande att titta på så det är ju inte så konstigt att han skrattade när han såg på mig.

Är så besviken på mig själv, inte en ända bild tog jag och jag hade till och med mig min kamera. Så inte ett ända bildbevis har jag från kvällen, riktigt besviken får man bli.

Nästa helg fyller jag år och jag hoppas bebben kommer ut innan, jag vill ogärna dela min födelsedag. Jag har inte bakat något inför födelsedagen och jag är inte alls så sugen på städa så folken kan ju gärna stanna hemma hos sig själva om man de inte duger med "peter städning".


Kommentarer
Tottos

Ja tack för igår!! Och gumman... Du vet att jag bara retades igår, du är jätte fiin! :D Och liiite skrattretande ska man väll va med en stor mage! :) Men du e inte tjock.. bara gravid :)

KRAAM

2012-02-05 @ 11:40:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0