Studieuppehåll

Just ja, jag slutade plugga idag, hade en kurs som jag tänkte hinna med men nu gav jag upp. Jag har ändå kunnat bocka av en del ämnen de senaste året så jag är nöjd.

Det är skönt att kunna varva ner lite skippa tempot, för de är ju ändå som att jobba 50% fast hemifrån förståss sedan att man har vill ändå hinna hålla undan en del hemma, laga mat och leka som jag gör med Ilias, vara med sambo och träffa vänner, fattar inte hur de gick när jag jobbade varannan fredag heller. Nu är det ju svårare att hinna med allt det med den ryggen, slutet av graviditeten, vilopulsen ligger bokstavligt talat omkring 120-140 i vila så det är ju inte konstigt om man blir trött heller.

Så nu har jag varken jobb eller studier som jag ska hinna med längre utan jag kan lägga all tid på Ilias, bebis, mig själv och såklart på Peter. Det är så skönt kanske jag kan vara på bättre humör, ha mindre ont och vara mindre stressad vilket gör att man kommer bli som en helt ny människa.

Studierna tar jag sedan upp igen när jag känner att det är lite lugnare omkring oss, bebisen kanske har någon form av rutin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0