Sjuk

Inte konstigt att jag varit lite tröttare idag och hängig, trodde däremot att de berodde på att vi varit vakna mestadels av natten och bara sov 4 timmar. Men nu tog jag tempen nu på kvällen efter att ha slängt i mig 2 alvedon, 39,8 i feber hade jag 40 minuter efter alvedon intag! Så inte var de konstigt att jag kände mig hängig, hade ont i huvudet, illamående, frossa som tusan då inte ens de hjälpte med värmefilt, 1 filt och 1 täcke. Febern håller på att gå ner, svettas som en gris och orkar vara uppe.

De är inte mjölkstockning heller då ammningen funkar bra, jag har inte ont eller knölar någonstans, inte verkar lillan ha något problem med att få i sig mat då hon nyss åt tills hon kräktes, typ super lite men ändå så nog fick hon i sig mat



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0