Mat

Mhhhh va gott med mat, jag har super svårt att få i mig just något idag. Så de blir de pannkaka för att göra det lite lättare för vem kan motstå pannkaka. Peter är en hejjare på att göra pannkaka så jag slipper dessutom att göra middag. Istället försöker jag göra iordning ett matschema så det är lätt att se vad vi ska göra och man planerar inköpen utifrån det.

Icas billiga veckan gör att man verkligen känner att man vill pröva lite nytt inte bara de slentrianmässiga maten som man är van. Så nu ska jag planera, se vad man har i källare så då blir de ännu lättare att handla. Vi klarar oss nog utan affären ända tills på fredag men man ska ju aldrig säga aldrig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0