Lowa

Lowa ligger så sött i korgen och sover, hur mysigt som helst verkar hon ha det. Idag har vi haft en massa besök. Först komme en tjejkompis med familj, riktigt skönt var det för Ilias fick bra med leksällskap. Jag fick surra av mig och sedan så fick vi en anledning att fika. Till middagen kom min mormor och min moster för att titta på Lowa. Så dom har just åkt. Och då kom utmattningen, jag blev super trött, vet inte vars de kom ifrån. Så de blir nog en tidig kväll. Ilias är rätt så slut på så han kommer nog sova gott i natt.

De vackraste jag vet min lilla Luva, de är så himla charmigt med hennes knall oranga hår. Kallar henne mest för "lilla röd" eller "luvan". 

De går som bättre med ammningen nu, denna gången än med Ilias. Hon har ätit 60ml idag resten har jag stått för, får se hur mycket de blir i natt. Och på torsdag kommer bvc för att väga så jag hoppas att hon gått upp lite tills dess men de borde hon ha gjort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0