Klar

De blir nog ingen bebbe idag heller, kanske jag går över tiden som med Ilias 7 dagar kanske tom längre. Men eftersom fostervattnet har minskat och flödet börjar vara sämre så borde kroppen fatta att den ska sätta igång sig själv. Känner mig så nöjd, så färdig med graviditeten så färdig man kan bli. Kanske mina stresshormoner som sätter stopp för en förlossning, vad vet jag.

Skulle vara så bra för mitt kontrollbehov att göra bort de där med en förlossning, slippa ringa, slippa prata någe mera med läkare, ussk, ssk och barnmorskor. Jag vill själv kunna titta på ungen se att den mår bra, hålla i den och mysa. 

Hormonerna går verkligen på högvarv och jag och peter är i luven på varandra hela tiden mest nog bara föra tt vi vet att snart är det dax.



Kommentarer
Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster

Albin kom ju 14dagar före bf, helt utan några förkänningar.. vattnet bara gick en morgon å sen kom värkarna igång.. så känns ju som man är på övertid nu fast man inte är det..

2012-02-07 @ 13:49:19
URL: http://nikital.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0