Kläder och knölig

Måste sedan fota lite av kläderna jag införskaffat till Luvan, så mycket söta kläder. Köper nästan bara rött, rött passar henne lite bättre även om rosa och är super sött på henne, den ljusrosa färgen klär nog henne bättre än den knallrosa så jag ångrar lite inköp från lindex som jag köpte direkt efter förlossningen.

Har en lite knölig dam, hon vill konstant ligga och amma, förmodligen ska hon amma upp mig, men det är drygt när hon blir så arg och de inte finns tillräckligt. Försöker lite uppehåll mellan tillfällena för att hon inte ska he sönder mig men samtidigt få upp produktionen. Hoppas att de har löst sig tills på tisdag. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0