Ilias prat

Ilias vart så ledsen när han inte inte fick måla på lampan, han pekade, pratade blev arg. Men de fick va då jag inte hittade något lim sedan så har de som ändå varit rätt fullt upp idag ändå.

Jag blir så impad över min son skills, han är grym på att prata, eller ja han är grym att göra sig förstådd av iaf mig. Han har många ord som han kan och de blir mera och mera 2 ord kombinationer ibland 3 dock inte så ofta. Nu om han ramlar och blir ledsen så kommer han, surrar som bara den och "förklarar" med gester och massa ord som man bara kan ana vilka orden är. Men det är som ändå så grymt roligt när han pratar så mycket som han gör hela dagarna. Men han har ju att bråsa på både jag och peter är inte dålig på att prata för oss.

Andra dagen i rad som jag gör för lite lunch, han åt säkert upp 4 dl pytt i panna, helt sjukt va han åt men det är bra. Frukost när han vaknar- Lunch vid 11:30- Mellis efter han sovit- middag vid 17-18 fast han äter helt klart bättre om man äter lite tidigare för då hinner han inte bli för trött. Mellisen får verkligen inte vara för stor heller då blir han för mätt inför middagen man måste som tima allt ganska bra annars så skippar han gärna något eller blir för rastlös. Är de mycket folk så har han svårt för att sitta still vill ner röra sig hela tiden och orkar som inte lägga tid på att äta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0