Fredags shopping

Idag har vi varit iväg en sväng och shoppat, jag fick nya skoor eftersom mina hade gått sönder så jag fick inte stora snöklumpar mellan sulan och själva skon. Sedan var jag ju bara tvungen att köpa lite smått till lillan. Vart en sån där "ida klänning" ni vet en såndär vit och röd klänning som typ liknar den som Ida i emil i lönneberga har. Köpte även en babyvakt, vi har ju inte haft en fungerande men nu var vi bara tvungen att införskaffa en, blir nog bra att ha en då vi kanske kan slappna av lite mer istället för att spinga och kolla om Ilias vaknat.

Lowa hår är så lockigt! Igår när vi duschade henne så vart det tock lockigt fanns inte ett rakt hårstå någonstans! Vars kom de ifårn lixom, jag har ju super rakt hår och peter har ju inte heller lockigt, rött har vi båda två i våran hårfärg så det är väl inte jätte konstigt att hon fått det.

Idag har det inte blivit några bilder men får ladda upp lite imorgon istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0