Dement?

Är typ konstant trött, fattar inte riktigt vars de kommer ifrån. Jag äter, vilar, ammar, sover och är med familjen. Men jag är fortfarande så trött, finns knappt någon energi kvar och jag märker att jag inte alls är lika pratglad som vanligt. Det är väl de som är den största skillnaden, just nu. Så ha överseende med mig då jag knappt finner ord.

I natt har jag ingen aning om hur många gånger jag ammade lillan ens om jag ammade henne något? Sedan minns jag inte att mamma hade varit här tre gånger sedan lillan föddes. Minns det faktiskt inte alls, vilket är ännu underligare då de bara var en vecka sedan. Så jag undrar verkligen vars min hjärna är nu för tiden. Vem kunde ana de skulle vara så omtumlande att föda barn? Inte trodde jag att man blev dement på köpet.

Ammningen fortsätter att funka bra och lilla äter på som hon brukar, känns och syns att hon tjockar på sig. Hon blir bara sötare och sötare varje dag kan ja ärligt erkänna. Men det är riktigt svårt att få en bra bild på henne då hon ser ut som hon gör i verkligheten. Hon är typ 10 gånger sötare IRL. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0