BVC

Ja först idag åkte vi på BVC med Ilias, han fick sitt vaccin och dom kollade att han kunde allt. Han byggde lite klossar, men han var otroligt blyg för ovanlighetens skull. Han satt i mitt knä med tutten i munnen.

Han hade inte gått upp så mycket i vikt - lite mindre än 1 kg, så dom rekomenderade att vi skulle väga en extra gång när väl bebisen har något av sina besök.

10,7 tror jag han vägde nu och de var ju bara för någon vecka sedan han började gå äta igen efter alla sjukdomar och tänder. 8 nya tänder är ju på väg upp så är ju inte så kontigt om han inte är så sugen på att äta.

Han är 84 lång och har 46 i huvudomfång, min lilla minikille

Sedan blev de att handla, åkte in till stan en sväng, hem vilade en stund sedan så tog vi tag i tvätten, gjorde super god kycklingmiddag och efter de bakade jag en dubbelsats småbullar. Så nu ska jag egentligen packa in dom och frysa dom så dom håller sig tills på lördag.

Blir nog för övrigt en tidig kväll så jag har lite ork för morgondagen, då planen är att gå ut vid fint väder, eller iaf varmare väder, sedan blir de en del pyssel med ilias. -Vattenfärger är ju trevligt!


Kommentarer
Gojj

mini barn är söta :) Vi har ju också ett mini barn tydligen, blir ett jäkla liv på dem på BVC.

2012-02-08 @ 00:13:07
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0